جستجو...

خدمات مجموعه ی آرتان

فوم پلی یورتان

زمان مطالعه 1 دقیقه

خدمات مجموعه ی آرتان

💫تولید و فروش مواد اولیه فوم پلی یورتان(بدون نیاز به گاز سیکلوپنتان،R141,R11)آرتان در تبریز

💫تولید و فروش مواد اولیه فوم پلی یورتان آرتان(قابل اجرا با گازسیکلوپنتان و آب)

💫مواد پلی یورتان پایه آب بدون نیاز به گاز R141,R11 و سیکلو پنتان جهت استفاده در انواع یخچال،فریزر،آبسردکن،شیرسردکن و انواع یخچال ویترینی و خانگی و آبگرمکن و صنعت ساختمان درخصوص فوم های پاششی و در صنایع جهت عایق کاری پایپینگ و مخازن و صنایع بسته بندی می باشد.

💫تولید فوم پلی یورتان بسیار سبک با دانسیته پایین مخصوص آبگرمکن برقی صادراتی

💫تولید فوم پلی یورتان با پف کننده آب مخصوص کرکره برقی

💫کرکره برقی از خم خوردن ورق گالوانیزه در دستگاه نورد ساخته می شود و در نوع دوجداره جهت اینکه حالت خود را حفظ کند درون آن فوم پلی اورتان تزریق می شود. مواد پلی یورتان موجود در بازار نیاز به افزودن گازهای پف کننده به پلی دارد که افزایش روزمره قیمت و کمبود آن در بازار مشکلاتی را برای تولید کنندگان کرکره برقی ایجاد کرده است.شرکت یاشیل پلیمر آرتان با تولید مواد پلی یورتان با پف کننده آب مشکلات موجود در این زمینه را حل کرده است.

💫تولید فوم پلی یورتان با پف کننده آب مخصوص یخچال خانگی بدون استفاده از هرگونه گاز(یخچال سازی مهندس قاضی خانی) CFC ها و HCFC ها اغلب در صنایع خنک کننده و سردکننده به عنوان گاز خنک کننده مورد استفاده قرار می گیرند.

💫در صنایع فوم پلی یورتان نیز از این ترکیبات به عنوان عوامل پف زا (Blowing Agents) برای تولید فوم های سخت پلی یورتان استفاده می گردد. معروف ترین گاز CFC مورد استفاده در صنایع فوم پلی یورتان، گاز R11 و پرکاربردترین گاز HCFC مورد استفاده گاز ۱۴۱b می باشد.

💫در سال ۱۹۳۰ میلادی ترکیبات کلروفلورکربن ها (CFC’s) در ایالات متحده کشف و با گستردگی تمام در صنایع مختلف به کار گرفته شد. غافل از آنکه این ترکیبات با راهیابی به جو زمین و طی واکنش های شیمیایی که کلر و برم موجود در آن ها انجام می دهند به تدریج باز غلظت لایه اوزون مخصوصا در قطب جنوب کاهش یافته و اثرات مخرب زیست محیطی از جمله گرم شدن زمین، خشکسالی، طوفان و سرطان های متنوع پوستی را حادث می شوند. 💫کلر موجود در ترکیبات CFCها برخلاف کلر موجود در آب استخرهای شنا، گیاهان صنعتی، نمک دریا و آتشفشان ها به دلیل پایداری زیاد در آب باران حل نمی شوند و با گذشت زمان به سوی اتمسفر حرکت کرده و با تشکیل منو اکسید کلر موجب تخریب لایه اوزون می شوند.مواد پلی پلیمرآرتان با جایگزینی آب به جای گاز به همراه جلوگیری از آلایندگی محیط زیست موجب حذف هزینه مربوط به گاز از سبد هزینه تولید کنندگان یخچال گردیده است.

💫تولید فوم پلی یورتان پاششی در دوگرید نسوز و دیرسوز(B1,B2)

💫یک محصول کاملا سازگار با پایه‌ی پلی اورتان که عایق حرارتی و صوتی بوده و با اسپری شدن روی سطح توسط دستگاه مخصوص مورد استفاده قرار می‌گیرد. این فوم از دو ماده شیمیایی هیدروژن‌دار و ایزوسیانات تشکیل شده است که در مخزن مخصوص پخش، جداگانه نگه‌داری می‌شوند و در هنگام استفاده بعد از تکان دادن با هم ترکیب شده و روی سطح مورد نظر پخش میگردند. 💫این ترکیب با رطوبت هوا به سرعت ترکیب شده و سخت و سفت می‌شود. فوم پاششی پلی اورتان بسیار سبک است و در شکل‌های مختلفی تولید می‌شود جهت رعایت استانداردهای محیط زیست و کاهش هزینه مصرف گاز پف کننده،شرکت یاشیل پلیمر آرتان اقدام به تولید پلی یورتان با پف کننده آب کرده است که با اضافه کردن ۳.۵ درصدآب به پلی مصرف کننده کیفیت ایده آلی از فوم بدست می آورد.

💫کاربرد فوم پلی یورتان بدون نیاز به گاز تولید شرکت یاشیل پلیمر آرتان در یخچال های صنعتی

💫نمونه یخچال ۷۰ سانتی اجرا شده با فوم پلی یورتان پایه آب بدون نیاز به گاز

💫فوم پلی یورتان مخصوص یخچال های مسافرتی و خودرو با پف کننده آب و بدون نیاز به گاز

💫فوم پلی یورتان مخصوص بسته بندی در محل برای بسته بندی اشیا حساس به ضریه الکتریکی یا شکستنی

شما اولین نفری باشید که در مورد این پست نظر می‌دهید.